niedziela, 4 lutego 2018

Plan tygodniowy wypełniony!!

Dobry Wieczór!! 



           Dzisiaj tydzień biegowy zakończyłem biegiem na dystansie 17km, było to moje najdłuższe wybieganie w tym tygodniu, tym samym mój dystans tygodniowy wyniósł 52km. 


       Po dzisiejszym biegu jestem pewien że jestem na dobrej drodze aby osiągnąć bardzo dobrą formę do Półmaratonu, który odbędzie się 18.03.2018. Sądzę żę powinienem tam złamać 1:28, ale jak będzie to czas pokażę, ja z swojej strony dołożę wszelkich starań aby się udało. Bardzo mi się dzisiaj podobała ta ostatnia 5-tka zacząłem od 4:25 a skończyłem na 3:58min/km, to jest dla mnie duży sukces bo ostatni raz tak szybko biegłem w Odolanowie podczas Biegu o puchar Wójta tegoż miasta. Także po tym wszystkim widać, żę mimo przerw i kontuzji nie należy się poddawać bo jak to mawiał Marek Grechuta : "ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy". Wszystko zależy od tego co mamy w swoim sercu i w swojej głowie, kiedyś mi pewien zawodnik MMA Sylwester Borys powiedział że wszystko jest do osiągnięcia, jeśli czegoś bardzo chcesz to osiągniesz to tylko musisz tego chcieć!! 

      Reasumując dzisiejszy wpis, z moją formą wszystko jak trzeba, wszystko na miejscu! Także nie poddawajcie się walczcie, nie pozwólcie aby jakakolwiek kontuzja wam przeszkodziła w realizacji planów i marzeń!! 
 

                                                                                                                      Cześć, siemanko!
                                                                                                                       Hemerodromos!

                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz