piątek, 2 lutego 2018

Powroty małe i duże... Check formy II

                                            ELO!   

Powrót po przewie nastąpił ponad 2 tygodnie temu , jak to dobrze wrócić do żywych hahahah.
Niesamowita radość z powrotu do biegania, znowu można przemierzać bezdroża i polskie drogi. Podziwiać naturę i otoczenie, ale przede wszystkim przygotowywać się do zawodów.No właśnie apropo zawodów...


               25 lutego startuję w 5-tej zimowej zaDyszczce. Dystans jak wiadomo 10km, nie będę miał tam zbyt wysokiej formy, ponieważ ta przerwa nieco się na mnie odbiła, spadek formy był, ale to wszystko jest do szybkiego odbudowania, Najważniejszym celem jest Ice mat półmaraton który odbędzie się 18 marca, czyli 3 tygodnie po Zadyszcze forma już będzie zdecydowanie większa, będzie więcej biegów progowych i więcej kilometrówek, także spróbujemy teraz dorzucić BNP (Bieg z narastającym przyśpieszeniem) mój pierwszy trening tego typu zakończył się kompletnym fiaskiem, ale już za drugim razem będzie lepiej tego jestem pewien :D. Także no w chwili obecnej muszę wskoczyć na ten tryb pisania blogów hahahah Mogę tylko powiedzieć że coraz szybciej już biegam te BC2 i coraz dłuższe co jest bardzo dobrym prognostykiem i to tyle jeśli chodzi o dzisiejszy blog.

        Zapomniałbym :p testujemy jak wpływa na mnie rolka treningowa i dołożyłem sobie ćwiczenia na taśmę biodrowo-udową i muszę przyznać daje wszystko radę, dzięki temu jest lepsza regeneracja no i przede wszystkim zauważyłem że też to pomaga w moim progresie.


                                                                                                           Cześć, siemanko!
                                                                                                            Hemerodromos
                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz