niedziela, 12 listopada 2017

Walka z samym sobą wygrana po raz drugi z rzędu!!

IV BIEG BURMISTRZA MIASTA I GMINY ODOLANÓW

           Po krótkiej przerwie wraca, ale nie próżnowałem, niebawem pojawi się długi post w którym opisuję swoją historię jak zacząłem biegać i wgl. Dzisiaj miałem przyjemność wystartować w biegu na 10km w Odolanowie wyszło ogólnie 10,4km, ale mniejsza o to. Zawody organizacyjnie wg mnie dobrze przygotowane, depozyt był ogarnięty, jedzenie po biegu było, woda była, tylko brakło medali dla każdego startującego medale dostawały tylko osoby, które stanęły na podium w kategorii wiekowej (mi się to udało II msc. M1(16-29lat).

        Czułem się po półmaratonie bardzo dobrze, ale gdy wczoraj zrobiłem rytmy jednak w nogach brakowało tej mocy i wytrzymałości, ale tlenowo czułem się bardzo dobrze. Nie brakowało podbiegów podczas tego biegu i tego złego wiatru, który nie pozwolił do końca rozwinąć skrzydeł, a nawet stopował i sprawiał mi trudności z oddychaniem, stawiał także duży opór. Miałem moment w którym się chciałem poddać , ale mówię że jak raz stanę to stanę jeszcze raz i zacisnąłem zęby biegnąc dalej, udało mi się końcówkę przyśpieszyć, czas 41:23 co prawda trasa dłuższa o 400m wg mnie czas nie jest najgorszy zwłaszcza że było 2msc. w kategorii co mnie jako sportowca bardzo cieszy!! Każdy lubi jak jego wysiłek jest doceniany. Teraz lekkie treningi coś tam może szybciej pobiegnę treningowo, bo jeszcze w grudniu chcę wystartować w biegu mikołajkowym i od 18 grudnia pragnę zacząć okres roztrenowania. Dla mnie dzisiaj najważniejsze jest to że podczas biegu się dzisiaj nie poddałem i że ubiegłem cały bieg. z tego powodu się bardzo cieszę i zostało to nagrodzone wysokim 2-gim miejscem w kategorii. Wiem nad czym muszę pracować to jest VO2/max i to aby zacząć lądować na śródstopiu. To mi na pewno pomoże w osiągnięciu jeszcze większym i lepszych wyników.

        Wypatrujcie wkrótce się pojawi mój długi materiał w którym to opisałem jak to się wszystko zaczęło, a teraz pozostaje mi tylko życzyć wszystkim  dobrej nocy!

                                                                                             Cześć, siemanko!
                                                                                              Hemerodromos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz