piątek, 1 grudnia 2017

Co zrobić gdy jesteś znużony i nie masz ochoty na trening?? Stara jak świat technika!!

Witam was drodzy czytelnicy!!

    Zapewne nie raz tak mieliście że macie zaplanowany trening a tu nagle... przychodzicie z pracy i nie ma ochoty, głowa was boli, czujecie znużenie, nie macie kompletnie ochoty na nic.. :(


      Znam to też tak mam niekiedy i co robię wtedy?? Czy piję kawę?? Nie! Oglądam motywacyjne filmiki?? Nie! Odpowiedź jest prosta: Idę mimo wszystko zrobić ten trening, już po rozgrzewce czuję się inaczej, ochoty dostaję też jak  pomyślę jaki pożytek na zawodach mogę mieć dzięki temu treningowi. Nie tylko ja tak mam że po treningu nagle wszystko przechodzi, znużenie czy stres związany z pracą i inne złe myśli odchodzą od nas, mają tak wszyscy. Ponieważ podczas aktywności fizycznej wywołanej sportem uwalniają się w naszym organizmie hormony szczęścia zwane Endorfinami. To dzięki nim mijają wszystkie złe myśli, złe samopoczucie i inne delikatne dzienne dolegliwości , a przede wszystkim niwelują stres. Mnie najbardziej po takim treningu cieszy to że dzięki temu że go zrobiłem jestem coraz bliżej osiągnięcia swojego celu na danych zawodach. A satysfakcja po osiągnięciu swojego celu na zawodach jest niesamowita uwierzcie mi!! 

   Na tym muszę kończyć swój wpis, czas odpocząć po tygodniu w pracy,  jutro czeka mnie trening ważny siłowy, a w niedzielę bardzo ważne wbieganie 16km. Trzymajcie kciuki aby motywacja byłą nadal tak duża jak jest teraz.

                                                                                                        Cześć, siemanko!
                                                                                                         Hemerodromos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz