poniedziałek, 11 grudnia 2017

Wracam po udanym Wypoczynku!!

Niesamowite samopoczucie po pobycie na saunach!


    
         Wczoraj właśnie wróciłem z saun Uniejowskich, niezapomniane przeżycie i wgl. tyle pięknych wspomnień po tym wyjeździ mi zostało, ale zachowam je dla siebie. Tutaj zajmę się bardziej saunami.


 Ogólnie był to mój pierwszy raz na saunach, ale wiadomo coś tam na necie się obejrzało co i jak kilka filmów splotło się to w jedną całość , kilka pytań do ratownika i już wiedziałem z dziewczyną od jakiej temperatury zacząć. Zaczęliśmy na spokojnie od suchej sauny 35-40 stopni. Spędziliśmy w niej 5minut, ale jednak to nie było to nie poczuliśmy jakieś korzyści płynącej z tego, po tym szybkie przemycie się zimną wodą i lecimy do jacuzzi na parę minut , chwilę później już byliśmy w saunie parowej 60 stopni i to jest TO !!! tak cudownie po wyjściu z tej sauny się czuliśmy żw masakra, spędziliśmy tam 6 minut. Powtórzyliśmy to co po pierwszej saunie i dodaliśmy słoneczną łąkę na 10 minut, lekkie odprężenie z delikatnym opalaniem, ale nic porywającego, i potem znowu po obmyciu się sauna parowa , no coś pięknego!! tym razem 7 minut nieco przesadziliśmy bo dziewczynie aż się w głowię zakreciło, ale wszystko wróciło do normy potem, ja jeszcze chciałem poczuć się jak Wiking i wskoczyłem do beczki z zimną wodą, byłęm tam 5minut i dopiero poczułem siłę prawdziwej regeneracji! Chwilę potem spróowałęm z czystej ciekawości groty lodowej, wytrzymałem tylko 3minuty podziwiam tych któr

zy tam potrafią spędzić paredziesiąt minut na prawdę szacun! Mięśnie to tak mi latały że masakra hahahah , chyba każdy czułem. Oczyszczenie niesamowite wyczułem po tej saunie, piękne uczucie, ale co wam będę mówił sami musicie spróbować, ja teraz chcę co dwa miesiące zażywać saun, i najważniejsze po pobycie w saunie pozbyłem się lekkiego bólu w kostce , który mi towarzyszył przez prawie miesiąc.No cóż więcej dodać gorąco polecam TERMY UNIEJÓW!!


  Jutro będzie relacja z treningów dzisiejszego i jutrzejszego. A teraz zmykam się szykować do spania. Powiem tylko tyle że regeneracja się udałą mięśnie świerzutkie!!

                                                                                                          Cześć, siemanko!
                                                                                                             Hemerodromos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz